POINT OF VIEW

Βραδιά του Ερευνητή 2018

Μία γιορτή για την Επιστήμη και την Έρευνα. Το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού σας καλεί την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος για μία ελεύθερη περιήγηση στην έκθεση ΙΔΕΑ και ανοιχτές προβολές ...

Εκάβη – Κριτική

Αυτή η παραγωγή της «Εκάβης» από το Stanford Repertory Theater, έχει ξεκάθαρες προθέσεις: αν και ο πόλεμος τελείωσε, η βία δεν τέλειωσε. ...

1000mods - History and Future

Κάθε δίσκος των 1000mods φανερώνει τα τεράστια βήματα εξέλιξης που κάνουν, ενώ κάθε live προσθέτει συναυλιακή εμπειρία που αποτυπώνεται στη σκηνική τους παρουσία και στάση. ...

Γη Θεραπαινίς - Δημιουργώντας ένα αγρόκτημα για τον αυτισμό!

Δημιουργώντας ένα αγρόκτημα για τον αυτισμό! Σύγχρονοι τρόποι εκπαίδευσης και προσαρμοσμένης εργασίας για άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές. ...

Οι 12 πληγές του Παρεό - Β’ μέρος

Με το Καλοκαίρι να οδεύει μελαγχολικά προς το τέλος του, η στήλη είναι εδώ για να μας επιστρέψει σιγά-σιγά στην κανονικότητα. Έτσι κι αλλιώς δεν σταμάτησε ποτέ να βρέχει αυτό το καλοκαίρι ...

Be a part of it – New York, New York!

Πολυδιαφημισμένη από εκατοντάδες ταινίες και σίριαλ, η μακρινή Νέα Υόρκη είναι λίγο πολύ οικεία σε όλους μας, κι ας μην έχουμε πάει ποτέ, έχουμε περπατήσει στους δρόμους της, έχουμε χαλαρώσει στα πάρκα της, έχουμε ερωτευ...

Ορέστης – Κριτική

Σε αυτή την κατεύθυνση ένα εξαιρετικό παράδειγμα συνδυασμού και των δύο στοιχείων (σκηνικής παρουσίας και δραματικής ερμηνείας) είναι ο Νικόλας Μαραγκόπουλος ως αγγελιοφόρος....

Ημερολόγιο διακοπών στη Σύρο

Πότε μπήκε το καλοκαίρι… πότε τέλειωσε ο Ιούλιος… ξεκίνησε ένας μήνας ακόμα για να πάει κάποιος διακοπές (νταξ, μπορείς να πας και Σεπτέμβρη, αλλά συνήθως ο Έλληνας κρατά τον Αύγουστο για τις διακοπές του)…...

Τρωάδες – Κριτική

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για θεατρική μέθοδο, στην σκηνή αυτή αλλά και στην σκηνή της Κασσάνδρας (Έλλη Μερκούρη), υπάρχει σαφέστατη μελέτη και σκληρή εργασία που αποφαίνεται στην σκηνική παρουσία και ερμηνεία όλων των ηθο...

Αντιγόνη – Κριτική

Ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί - και ερμηνεύει έναν εξαιρετικό φρουρό και έναν φορτισμένο Τειρεσία – μια Αντιγόνη που πρωτίστως σέβεται τον Σοφοκλή, κατ’ επέκταση σέβεται απόλυτα τους ρόλους του έργου ...

We are leaving – Κριτική

Προσωπικά απόλαυσα και τα 210 λεπτά της παράστασης, κάθε σκηνή ήταν μελετημένη να δίνει τροφή στις επόμενες, κάθε δράση είχε μια μακροχρόνια συνέπεια κι αυτό το κτίσιμο είχε ανάγκη τον χρόνο για να λειτουργήσει και να δρ...

Άγγελος Εξολοθρευτής – Κριτική

Ο «Άγγελος Εξολοθρευτής» είναι πέραν κάθε αμφιβολίας μια αιχμηρή κριτική στα αστικά πρότυπα, χωρίς όμως να χάνει στιγμή την φρεσκάδα του σουρεαλιστικού δράματος. Προσωπικά, θα ήθελα να το ξαναδώ ......